Dažniausiai užduodami klausimai (DUK)

Šiame puslapyje rasite atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus.

Jei turite daugiau klausimų apie mūsų produktus ar paslaugas, nedvejodami susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo tarnyba el. paštu info@24VR.lt.

Pristatymo kaina priklauso nuo to, kokį siuntų pristatymo partnerį ir būdą pasirinksite. Siūlome kelis prekių pristatymų būdus: į jūsų pasirinktą paštomatą arba pristatymą kurjeriu į jūsų namus arba biurą. Įdėję prekes į pirkinių krepšelį, galite sužinoti galimus pristatymo būdus ir kainą.

Taip, po užsakymo pateikimo jums el. paštu bus automatiškai išsiųsta elektroninė sąskaita faktūra su užsakymo rekvizitais.

Prekės, pažymėtos greito pristatymo žyma, pristatomos per 1–5 darbo dienas. Sandėlyje esančios prekės be šios žymos pristatomos į paskirties vietą apytiksliai per 3–7 darbo dienas.

Pristatymo terminai yra preliminarūs ir paaiškėja po užsakymo pateikimo ir apmokėjimo. Informaciją apie galutinę pristatymo datą atsiųsime po užsakymo patvirtinimo.

Jei numatytasis pristatymo laikas jau praėjo arba jus paprasčiausiai domina užsakymo būsena, nedvejodami susisiekite su mumis el. paštu info@24VR.lt.

Deja, atsiimti prekes tiesiogiai iš sandėlio negalima.

Taip, pagal teisės aktus prekėms suteikiama 2 metų garantija.

Jei norite atšaukti užsakymą, susisiekite su mumis el. paštu info@24VR.lt ir būtinai nurodykite savo užsakymo numerį.

Atsižvelgiant į LR įstatymus, 24VR.lt elektroninėje parduotuvėje užsakytas prekes galima grąžinti per 30 dienų. Norėdami tai padaryti, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo tarnyba.